Pelbagai barangan berjenama yang disediakan-Beg tangan-jam tangan-perfumes-busana-disediakan.Jangan lepaskan peluang!
Powered by Blogger.

Sunday, June 12, 2011

Soalan Lazim Mengenai Rejected Perfumes Ori

Kenapa anda katakan perfume anda adalah reject? ada tiga sebab kenapa perfume kami di klasifikasikan sebagai reject:Factory minor defect:Biasanya perfume yang dijual di kunter berkondisi 100% sempurna seperti tulisan yang jelas , penutup serta spray head ( penyembur ).Shipment fault :
i) Semua perfume diimport terus dari luar negara seperti Eropah dan Amerika Syarikat.
ii) Kadang - kadang apabila sampai ke negara penerima, bungkusan ( packaging ) megalami kerosakkan tidak sesuai dijual di kaunter.Barangan contoh ( tester product )
a) Setiap jenama baru yang dikeluarkan dipromosikan di kaunter - kaunter di seluruh dunia.
b) Barangan promosi akan diperuntukkan di setiap kaunter dan dilabelkan sebagai (tester,not for sale ).
iii ) Akan tetapi, kadang - kadang terdapat juga lebihan stok promosi di mana produk ini tidak dapat dijual di kaunter dan terpaksa melalui saluran kami.Adakah produk - produk ini tulen??Jaminan ketulenan produk :Produk kami dijamin 100% tulen di kaunter negara yang terbabit seperti di Eropah, Jepun, Amerika Syarikat dan Asia Tenggara.Tiada perbezaan ketulenan produk, jika dibandingkan dengan produk yang dijual di kaunter.

Soalan 1..
Bagaimana ketulenan dapat dibuktikan secara fizikal??
Terdapat 2 cara yang paling berkesan untuk membuktikan ketulenan produk selain dari pegalaman peribadi pengguna:
Dengan menggoncangkan botol perfume 180 darjah ke kiri dan ke kanan, anda dapat melihat buih - buih halus yang akan mengewap ke bahagian atas permukaan cecair perfume.Walau bagaimana, buih - buih ini bukanlah buih - buih udara tetapi lebih kepada molekul - molekul halus yang dapat dilihat.Biasanya kaedah semburan di kertas banyak digunakan dan dipraktikkan di kaunter - kaunter di seluruh dunia.

Soalan 2..
Mengapa produk - produk ini tidak mempunyai kotak??
Untuk makluman, kami mengimport produk ini dengan nama loose perfume ( tanpa kotak ) . Secara langsung, ini telah dapat mengurangkan duti import berbanding produk yang dijual di kaunter. Jika produk ini dijual dengan kotak, sudah tentu harganya sama dengan harga kaunter.

Soalan 3..
Adakah perfume ini mengandungi alkohol dan boleh digunakan untuk sembahyang ( solat )??
Boleh, rujuk kepada Fatwa Kebangsaan 1985 berkenaan alkohol.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP